El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
D'aquesta manera, es respon a una demanda i una reivindicació històrica dels residents de Sant Vicent de sa Cala
Imatge d'un dels controls d'IB3 Televisió.
140L’Agència Balear de Digitalització, Ciberseguretat i Telecomunicacions (IB Digital) ha estès la cobertura dels canals autonòmics de televisió als 700 habitants de Sant Vicent de sa Cala, al municipi de Sant Joan de Labritja.
Des del divendres 9 de febrer, aquests canals s’han afegit a l’emissió dels canals d’àmbit nacional, que ja cobrien la urbanització, i amb això s’ha ampliat l’oferta televisiva de la zona amb quatre nous canals públics de televisió (IB3, TV3 Cat, 3/24 i SX3/C33) i un nou canal privat de televisió (Fibwi TV), tots en alta definició.
D’aquesta manera, es respon a una demanda i una reivindicació històrica dels residents en aquest indret. A més, pròximament també s’habilitarà que els veïnats d’aquesta zona puguin mirar la Televisió d’Eivissa i Formentera (TEF).
La posada en servei d’aquests canals a Sant Vicent de sa Cala ha estat possible gràcies al desenvolupament dels serveis de telecomunicacions terrestres a l’abast del Govern de les Illes Balears, per la seva aposta continuada en aquest sector a través de l’ens públic instrumental IB Digital.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle