Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Segons els sanitaris que hi participen, ha estat el dia en què han vist més gent
Continuen els tests massius a la població per detectar el major nombre de casos positius i continuar frenant els contagis. A Inca, aquest dissabte és el sisè dia i s’han fet pel matí unes 700 proves i set positius.
Estan cridats els residents de la zona 3 d’Inca. Aquest dissabte hi havia molta gent, tanta que la coa donava tota la volta al Palau Municipal d’Esports. Segons els sanitaris que hi participen, ha estat el dia amb més assistència. En alguns moments, s’ha hagut d’esperar fins a 50 minuts per fer-se el test.
Des de dilluns, s’han fet 6.800 proves, i hi ha hagut 47 positius. L’ajuntament valora positivament la participació, que si es manté com fins ara, superarà el 30 per cent que, de mitjana, hi ha hagut als darrers tests massius de les Illes.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions