Els advocats d'estrangeria reben desenes de telefonades d'interessats en la regularització
Els advocats d’estrangeria van de bòlit, amb l’anunci del Govern central de fer una regularització extraordinària de la situació administrativa de persones migrants. Ángeles Segura ha atès 71 telefonades al llarg de la jornada. “Tots em demanaven: ‘Què és això de la regularització massiva?'”.
Els professionals encara agafen amb pinces l’anunci, fins que no estigui publicat oficialment, però entenen que serà un tràmit senzill. “És cert que els requisits que demanen són molt concrets”, diu Segura. “Però cada cas és cada cas i caldrà veure la situació de cada persona”.
El tràmit s’haurà de fer entre els mesos d’abril i juny. Segura considera que l’oficina d’estrangeria no podrà assimilar tot el volum de feina que els suposarà i recomana als estrangers interessats fer-ho a través d’un advocat.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Recurs socioeducatiu que combina classes teòriques i pràctiques a empreses, destinat a evitar l'abandonament escolar de menors en situacions socials desafavorides
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
No és l'únic edifici afectat per desperfectes d'aquesta casta