Els 74 milions d’euros que s’havien assignat a 16 projectes finançats amb l’Impost del Turisme Sostenible es reprogramaran en un pla anual extraordinari per al 2023. El tren del Llevant o la facultat de Ciències de la UIB, amb 30 i 13 milions d’euros respectivament, són els projectes que, per ara, no s’executaran. El conseller d’Economia, Hisenda i Innovació, Antoni Costa, ha assegurat que “no hi ha renúncia” a aquests projectes.
La Comissió d’Impuls del Turisme Sostenible ha acordat aquest dilluns que el pla extraordinari per al 2023 prioritzi projectes per millorar les zones turístiques madures, per impulsar la recerca científica, el desenvolupament i la innovació tecnològica i per millorar la qualitat de la formació i l’ocupació. El conseller de Turisme, Cultura i Esports, Jaume Bauzà, ha explicat que el seu objectiu és que no siguin idees, sinó “projectes plurianuals”.
Entre dia 15 de febrer i dia 15 de març del 2024, els municipis, consells insulars i organismes dependents del Govern podran presentar les sol·licituds per al pla extraordinari. Pel que fa a la pròxima convocatòria, que es concretarà durant el primer trimestre de l’any que ve, el Govern preveu disposar de 136 milions d’euros provinents de l’ecotaxa. La xifra més alta des que es va implantar el 2016.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda