Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

La lectura de textos de set dels seus fundadors i peces de música tradicional d'Eivissa foren els ingredients de la celebració
L’Institut d’Estudis Eivissencs va tornar ahir a Ebusus. En aquest espai va néixer la institució fa tres quarts de segle. Allà es reunien fa 75 anys els impulsors d’aquesta iniciativa cultural.
Anit es feu una lectura de textos de set dels seus fundadors: Isidor Macabich, Antoni Costa Ramon, Enric Fajarnés Cardona, José María Mañá de Angulo, Josep Costa Ramon i Marià Villangómez Llobet, alguns dels quals llegits pels seus nets, besnets o altres familiars. I es pogueren escoltar els grans clàssics de la música tradicional eivissenca, amb Joan Barbé a la guitarra i Chris Martos al piano.
Amb la motivació de defensar la llengua, la terra i la cultura va néixer i continua l’Institut d’Estudis Eivissencs, amb l’impuls dels seus socis, que ja arriben als 700.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui