Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Ja s'han retornat 53 milions d'euros, un 18% més que l'any passat
No deixis per demà el que puguis fer avui. Aquesta seria la màxima de la majoria de contribuents que avui han anat a les oficines de l’Agència Tributària en el primer dia d’atenció al públic per fer la declaració de la renda. L’Agència tindrà obertes les portes a Palma, Manacor, Inca, Menorca i Eivissa fins al primer de juliol mitjançant cita prèvia.
Fins avui, s’han presentat a les Illes 140.290 declaracions, un 11% més que l’any passat. També s’han agilitat les devolucions: ja s’han tornat als contribuents gairebé 53 milions d’euros, un 18% més.
I és que enguany les cites per fer la declaració per telèfon s’han incrementat en un 89%. Els contribuents destaquen la facilitat del sistema per demanar cita i així poder evitar pagar una gestoria. Enguany, Hisenda té un dels punts de mira fixats en el lloguer turístic perquè asseguren tenir la informació de portals com Airbnb o Homeaway entre d’altres per creuar dades.
Avui també s’inicia la campanya renda àgil que posa a disposició dels contribuents l’Agència Tributaria de les Illes amb 18 oficines entre Mallorca, Menorca i Formentera per arribar a tota la població.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar