Turisme amplia a prop de 15 milions d'euros les ajudes de la Borsa d'Allotjaments
De les 20.000 noves places de lloguer turístic que preveu el Pla d’Intervenció d’Àmbits Turístics de Mallorca, ja se n’han sol·licitat 8.175. I això, en només quatre mesos, entre l’agost i el novembre. La majoria, més de 5.000, a habitatges plurifamiliars.
En tràmit hi ha, també, 900 places més corresponents, en aquest cas, a una trentena d’establiments hotelers. Part dels doblers ja cobrats per la compra de totes aquestes places s’han destinat a la convocatòria de subvencions d’enguany per a projectes municipals per millorar l’oferta turística. Unes ajudes que el Govern ha anunciat que incrementarà en més de 4 milions d’euros fins arribar, així, als prop de 15 milions. Uns doblers, però, que no basten per atendre els 65 projectes presentats a la convocatòria d’enguany.
A principi de 2019, apunta el Govern, ja hi haurà una proposta de repartiment de les subvencions procedents de la borsa d’allotjament turístic de Mallorca. Ajudes que entre aquesta convocatòria i la de l’any passat sumen prop de 35 milions d’euros.
L'especialista havia quedat accidentat a 30 m de fondària