Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Es va limitar el nombre de creuers a tres per dia, però ara ens trobam en uns 20 dies d'excepció en els quals es pot superar aquesta xifra
Quatre creuers són aquest diumenge al Port de Palma. Una imatge poc freqüent al Port des que es va limitar el nombre de creuers a tres per dia, però ara ens trobam en uns 20 dies d’excepció en els quals es pot superar aquesta xifra. Els comerços ho han notat.
Els carrers s’omplen de turistes com Ivonne, que repeteix viatge i té ben clar per què ha tornat: “M’encanta el menjar, les cases antigues i tota l’atmosfera que es respira. Aquí estan com a l’estiu al mes d’octubre, no tenim això per Alemanya”.
D’altra banda, els turistes de creuer admeten que “és un viatge diferent perquè no tens molt de temps per visitar les ciutats, però és molt divertit”. Però això fa que comprin per tenir records dels llocs on han anat. Només aquest cap de setmana han arribat vuit creuers a Ciutat.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part