Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

6 de les morts han estat arreu d'Espanya. A Santiago de Compostel·la, Astúries, Lleó, Madrid i Granada. Dues s'han produït a Portugal
Les borrasques Elsa i Fabien, que aquest cap de setmana afecten la Península amb forts vents i precipitacions, deixen de moment 8 víctimes mortals. 6 de les morts han estat arreu d’Espanya. A Santiago de Compostel·la, Astúries, Lleó, Madrid i Granada. Dues s’han produït a Portugal.
El temporal de pluja i vent que des de dijous està instal·lat a la península Ibèrica, primer amb l’Elsa i ara amb el Fabien, ha causat 8 víctimes mortals en diferents accidents.
A Madrid, una dona va resultar ferida crítica aquest divendres i finalment ha mort avui, per l’impacte al cap d’una part de cornisa que el fort vent va arrencar de l’edifici de la Conselleria de Cultura.
També un home ha mort a Lleó en caure amb el tractor a un riu amb molt de cabal. A més, a Yeles, Toledo, una vintena de persones de tres famílies han hagut de ser desallotjades en llanxes pneumàtiques de casa seva pel desbordament del rierol Guatén.
A Puenxo, a Astúries, un home ha quedat sepultat per un despreniment de roques.
Un surfista de vela s’ha ofegat a Huelva, tot apunta que per la mala mar, i a Santiago de Compostel·la s’ha produït una altra víctima mortal en caure-li damunt un mur. El temporal ha afectat el transport aeri, especialment a Galícia. Han cancel·lat 14 vols i n’han hagut de desviar uns altres 13, entre els aeroports de Santiago, Vigo i la Corunya
A Huéscar, Granada, un fortíssim corrent d’aigua ha arrossegat el conductor d’un totterreny.
I a Portugal, el temporal ha deixat també dos morts, un desaparegut i uns 10 mil incidents registrats, la majoria per caigudes d’arbres i inundacions.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat