Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

"Los últimos caminos de Antonio Machado" és l'última biografia del poeta, obra d'Ian Gibson
Serrat ja recordava Antonio Machado als anys 60 amb aquest concert… I aquest divendres, quan es compleixen 80 anys de la mort del poeta i dramaturg, el món de la lectura canta el seu nom. Machado, un símbol de l’exili republicà.
La figura de Machado es manté viva com icona de la divisió a Espanya, una dicotomia política que també vivia amb el seu germà, Manuel Machado. Tot i la seva tràgica mort a l’exili, el poeta, va deixar una filosofia de vida conciliadora.
De fet, en aquesta llibreria avui han venut el darrer exemplar sobre Machado que tenien. I d’una manera ben curiosa. És “Los últimos caminos de Antonio Machado”, l’última biografia de l’escriptor, obra d’Ian Gibson. I on no falta la poesia.
Des d’avui una exposició a Sevilla recorda la figura d’Antonio i el seu germà Manuel. Aquest bastó el va acompanyar en els seus camins, que perduraran en el temps a través dels seus versos.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella