Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'estalvi en la factura elèctrica és de 200 euros
800 famílies de les Illes aprofiten l’energia que generen les plaques solars que hi ha instal·lades a una vintena d’edificis públics. Això els ajuda a estalviar fins a 200 euros anuals. Som la primera comunitat que ofereix aquesta possibilitat als ciutadans per facilitar-los la transició energètica.
L’Institut Balear de l’Energia ha posat en marxa aquests autoconsums compartits, una manera de subministrar electricitat verda, a través de plaques solars a aquells que no les poden instal·lar a les seves llars. D’aquesta manera, els usuaris n’obtenen també beneficis, que es reflecteixen a la factura de la llum.
En un edifici de protecció oficial des Pil·larí s’instal·laran plaques d’energia solar, com les que hi ha a habitatges de la contornada. També es preveu col·locar-les a immobles públics de la Ribera, a Palma i de Cala Rajada. Són en total tres noves convocatòries d’autoconsum compartit.
Els interessats a beneficiar-se de l’energia neta només ho han de notificar a la seva companyia elèctrica i viure a una distància no superior als 2 quilòmetres d’on hi ha col·locades les plaques solars de l’Institut Balear de l’Energia. La distribuïdora n’avisa la comercialitzadora i s’aplica l’estalvi. A cada nucli familiar li corresponen dos panells solars, l’objectiu és que quan acabi la legislatura, cada municipi de les illes tengui una instal·lació d’autoconsum compartit.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors