Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Hi ha almenys 12 morts i el Govern de les Illes Balears no descarta que hi hagi més desapareguts
/EFE
138La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha confirmat aquest dijous que un operatiu d’unes 800 persones està cercant tres persones desaparegudes en les greus inundacions que van afectar la Comarca del Llevant. Hi ha almenys 12 persones mortes i el Govern de les Illes Balears no descarta que hi hagi més desapareguts.
Segons ha detallat el Servei d’Emergències 112 a través del seu compte de Twitter, en les darreres hores s’ha notificat la desaparició de dues persones de nacionalitat alemanya.
L’altra persona a la qual s’està cercant és un nin de cinc anys, la mare dels quals és una de les víctimes mortals de la riuada que va afectar dimarts passat a la Comarca del Llevant de Mallorca.
El president del Consell de Mallorca, Miquel Ensenyat, ha anunciat un decret d’emergència per adjudicar les obres necessàries per reconstruir infraestructures malmeses.
Més informació: Almenys 12 morts i un nin de 5 anys desaparegut en desbordar-se el torrent de Sant Llorenç
La pitjor catàstrofe de Mallorca, en imatges
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació