Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Salut ha notificat avui dos morts (459 des que va començar la pandèmia) i 646 nous casos en dos dies (33.858 casos en total)
Imatge d'un pacient ingressat a l'UCI. /EFE
105Salut ha notificat avui 33.858 casos, 646 nous casos en dos dies. Els curats avui són 25.734 casos, 311 més. Avui també s’han registrat dos morts més, 459 des que va començar la pandèmia. Els actius arriben així als 7.665, 333 més. De fet, avui hi ha 81 malalts a les UCI, xifra més alta des del 15 d’abril. També hi ha 205 sanitaris positius, la xifra més gran de tota la pandèmia, i un total de 421 persones hospitalitzades, rècord des d’abril.
Pressió hospitalària
81 persones romanen ara mateix a les Unitats de Cures Intensives, és la xifra més alta des del 15 d’abril, llavors, n’hi havia 83. En només cinc dies, els ingressos a l’UCI han augmentat gairebé un 50%.
A Mallorca hi ha 24 persones més a planta, amb un total de 327; a les UCI n’hi ha 15 més i ja són 75. Pel que fa a Menorca, hi ha una persona menys a planta, avui són 5 i les UCI continuen igual amb dues. Finalment, a les Pitiüses continuen sent 8 els malalts a planta i dues persones més han ingressat a les unitats de crítics amb un total de 5 que lluiten contra la malaltia.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat