Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Per una infracció greu en ampliar 80 metres quadrats l'habitatge i afegir-hi més elements
La Conselleria de Medi Ambient ha multat amb 82.000 euros el propietari d’un habitatge ubicat a Cala Mestella, al municipi de Santa Eulària. Ha estat sancionat per fer obres sense permís a una zona de servitud de protecció de costes.
El passat mes de juliol, arran de la denúncia del zelador de Costes i Litoral d’Eivissa, es varen paralitzar les feines.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061