Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Emaya els ha entregat bosses i guants per facilitar les feines
És una iniciativa organitzada per mor de la quantitat de fems que la gent tira des dels miradors. Objectes insòlits han trobat, a més, de restes de botellot.
Emaya els ha entregat bosses i guants per facilitar les feines. Han recollit munts de fems, que els camions s’han enduit. L’incivisme d’alguns embruta aquest paisatge. Per això demanen més controls policials als vespres i també que instal·lin contenidors.
I per conscienciar, han penjat cartells, imprescindible preservar l’entorn. Iniciatives solidàries com la d’avui es van organitzant de tant en tant, perquè fa falta destresa per despenjar-se pels pendents i recollir els fems que llencen muntanya a baix.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions