Els dos acusats han reconegut que volien distribuir la droga a Mallorca
L’Audiència de Palma ha condemnat a 3 i 6 anys de presó dos homes que introduïren 4 quilos i mig de cocaïna a Mallorca amagada dins el seu cotxe. Els dos acusats han reconegut que compraren la droga a Barcelona i la ficaren dins el vehicle, en un doble fons darrere del tub d’escapament. Després, agafaren el ferri per distribuir la droga a Mallorca. Al port de Palma, un ca de la Guàrdia Civil va ensumar la cocaïna i els va descobrir.
La droga decomissada té un preu al mercat de més de 400.000 euros. Un dels acusats serà expulsat del país durant 10 anys, en haver complit la meitat de la condemna.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici