Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

A la capital del Raiguer els positius per coronavirus s'han triplicat en manco d'un mes
En el primer dia de cribratges a Inca s’han fet 1.535 proves d’antígens, de les quals, 9 han donat positiu.
L’operatiu instal·lat al palau d’Esports de la ciutat ha funcionat a la perfecció. En total s’han muntat 11 línies per fer tests i hi fan feina una trentena de sanitaris.
La Consellera de Salut, Patricia Gómez, ha visitat avui el palau i ha recordat que el passat dia 26 de novembre la incidència acumulada a Inca era de 120 casos per cada 100 mil habitants, i que en manco d’un mes s’ha triplicat la incidència, arribant als 351 casos.
Els ciutadans d’Inca han d’acudir a fer-se les proves en els dies assenyalats per la seva zona de resiència. L’Ajunament ha classificat la ciutat en quatre zones i es faran proves fins dilluns dia 28. L’objectiu és arribar al màxim de població possible, perquè tal, com han explicat els tècnics, el cribratge és l’única manera de frenar la cadena de transmissió del virus.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors