Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Pertanyen a un conegut clan de la zona del Llevant de Mallorca
La Policia Nacional ha detengut 9 persones en la denominada Operació “Naranco”. Els agents localitzaren dos punts de venda molt actius que treballaven amb el mètode “coca car”, utilitzaven cotxes de lloguer per distribuir la droga i que anaven canviant cada tres setmanes. Anaven unes 5 vegades al dia a aquests punts de venda a proveir-se de la droga. A més, amagaven les substàncies estupefaents a diferents llocs de fora vila, a forats a parets seques i cases de camp. En total s’han detengut cinc homes i quatre dones, alguns membres d’un clan conegut del llevant de Mallorca. La trama utilitzava les dones per vigilar els amagatalls i empraven fortes mesures de seguretat per no ser descoberts.
La Policia Nacional de Manacor va fer escorcolls a tres habitatges de Manacor i es varen intervenir cocaïna, marihuana, haixix, a més de doblers en efectiu, telèfons d’alta gamma i vehicles. Els detenguts són autors d’un presumpte delicte de tràfic de drogues.
La Policia Nacional demana la col·laboració ciutadana per eliminar la venda a la menuda. Es pot fer de manera anònima cridant al 091. També al web www.policia.es o enviant un correu electrònic a antidroga@policia.es
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros