Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La Guàrdia Civil ha intervingut diferents quantitats de cocaïna i haixix a diferents bars i domicilis del poble
Operació de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Calvià contra el tràfic de drogues a Mallorca. De moment, s’han detingut 9 persones. La majoria, al municipi d’Andratx. Durant tot el dia s’hi han realitzat escorcolls i s’han intervingut diferents quantitats de cocaïna i haixix. L’operació continua oberta.
La Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Calvià ha estat cercant durant tot el dia substàncies estupefaents a diferents punts. S’han escorcollat nombrosos habitatges, entre els quals hi havia algunes cases ocupades. L’operatiu té ramificacions fora de Mallorca, ja que de les 9 detencions realitzades fins al moment, una ha estat a Barcelona. També hi ha hagut un detengut al municipi de Campanet.
La majoria dels detenguts són joves que es dedicarien, presumptament, a la venda a la menuda al municipi. S’han intervingut doblers en metàl·lic i diferents quantitats de cocaïna i haixix. Els arrestats es troben en dependències de la Guàrdia Civil de Calvià a l’espera de passar a disposició del jutge.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment