Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
KLE deu encara a les treballadores dos mesos i mig de salari, per la qual cosa han anunciat que posaran les corresponents demandes judicials
Les treballadores de l’Aeroport de Menorca han decidit desconvocar la vaga de neteja a partir d’aquest divendres a mitjanit, un cop AENA ha comunicat la seva decisió de rescindir el contracte a l’empresa KLE i el compromís de la nova adjudicatària del servei, INGESAN, d’assumir tot el personal.
KLE deu encara a les treballadores dos mesos i mig de salari, per la qual cosa han anunciat que posaran les corresponents demandes judicials. Mentrestant, es mantindrà la recollida d’aliments i doblers al vestíbul de facturació, atesa la situació crítica de 9 famílies, que depenen d’aquestes nòmines per subsistir.
Aquest dissabte, a les 6.00 hores, el servei de neteja de l’Aeroport tornarà a la normalitat.
Desconvocada la vaga de neteja a l’Aeroport de Menorca mentre que a Eivissa es manté
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19