Els ajuntaments sortegen els membres de les meses electorals per al 29N
Els designats rebran durant els pròxims dies la notificació que els comunicarà si han estat elegits per formar part d'una mesa electoral
Aquesta modalitat esportiva ha arrelat molt entre el públic sigui quina sigui la seva edat o condició física
900 esportistes han participat avui a la Strong Race disputada a Palma. Es tracta d’una modalitat que combina resistència i força i que s’entrena als gimnasos. Ha arrelat molt entre el públic sigui quina sigui la seva edat o condició física.
Cada minut surt una nova parella a la pista i a córrer s’ha dit. El velòdrom illes Balears convertit en un gran gimnàs. Això sí, les cares d’alegria del principi no són les mateixes que a la meitat de la prova.
Els participants combinen força amb carrera. Cinc-cents metres de córrer i després exercicis, la majoria amb noms anglesos:
Aquest s’anomena Farmer Carry, en català el granger que tragina pes. Un cop acabat, a córrer un altre pic. I sempre en parella. A la strong race la unió fa la força.
Alguns cerquen el premi de ser els més forts. D’altres només ho fan per superació personal. Un dia per exhibir cos i per reivindicar qualsevol tipus de cos.
900 participants en total i molt de públic animant des de la graderia. I després de la cursa, cadascú recupera forces a la seva manera
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els designats rebran durant els pròxims dies la notificació que els comunicarà si han estat elegits per formar part d'una mesa electoral
Familiars i amics les hi han depositat junt amb una foto seva
Santa Maria la Major acull una concentració per la jove que va perdre la vida a Urda