Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Aquesta modalitat esportiva ha arrelat molt entre el públic sigui quina sigui la seva edat o condició física
900 esportistes han participat avui a la Strong Race disputada a Palma. Es tracta d’una modalitat que combina resistència i força i que s’entrena als gimnasos. Ha arrelat molt entre el públic sigui quina sigui la seva edat o condició física.
Cada minut surt una nova parella a la pista i a córrer s’ha dit. El velòdrom illes Balears convertit en un gran gimnàs. Això sí, les cares d’alegria del principi no són les mateixes que a la meitat de la prova.
Els participants combinen força amb carrera. Cinc-cents metres de córrer i després exercicis, la majoria amb noms anglesos:
Aquest s’anomena Farmer Carry, en català el granger que tragina pes. Un cop acabat, a córrer un altre pic. I sempre en parella. A la strong race la unió fa la força.
Alguns cerquen el premi de ser els més forts. D’altres només ho fan per superació personal. Un dia per exhibir cos i per reivindicar qualsevol tipus de cos.
900 participants en total i molt de públic animant des de la graderia. I després de la cursa, cadascú recupera forces a la seva manera
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc