Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Un nou rècord que posa de manifest la important aposta que suposa aquest esdeveniment per promoure la cultura
Aquest diumenge migdia s’ha tancat la dotzena edició de les Converses Literàries de Formentor. Enguany s’han inscrit 950 persones que han hagut de gaudir, per primera vegada, de totes les jornades en línia. Els organitzadors qualifiquen l’esdeveniment d’un acte de resistència cultural.
Una sala de conferències gairebé buida, pantalles donant vida a ponents i moltes mascaretes. Aquest ha estat el particular i inusual escenari de la dotzena edició de les Converses Literàries de Formentor. La pandèmia ha limitat la presència de públic als ponents i periodistes, per això diuen, té encara més valor la participació dels escriptors.
Una complicitat que es veu traduïda en la demanda del públic, i és que al voltant de 950 persones s’han inscrit per participar en les conferències, tot i no saber fins al darrer moment com se celebrarien. Un nou rècord que posa de manifest la important aposta que suposa aquest esdeveniment per promoure la cultura.
Ara ja es preparen per a la pròxima edició de les Converses Literàries amb la il·lusió que després de 24 mesos, es puguin tornar a trobar tots a la seva seu natural, l’Hotel Formentor.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís