Sindicat i patronal es tornen a reunir aquest dimecres després de no arribar a un acord en la darrera reunió
Protesta dels treballadors dels autobusos del TIB a l'aeroport de Palma. Foto SATI
430La reunió celebrada aquest dimarts entre el sindicat convocant de la vaga d’autobusos interurbans de les Balears i la patronal ha acabat sense acord i la vaga indefinida continuarà aquest dimecres, en què s’ha convocat una nova trobada.
Segons ha informat el Sindicat Autònom de Transports de les Illes (SATI), la reunió al Tribunal d’Arbitratge i Mediació de les Illes Balears (TAMIB) s’ha allargat sis hores sense que hagi estat possible pactar les condicions d’un nou conveni col·lectiu. “Lluny de poder culminar aquest preacord, la patronal ha vingut amb ganes de retallar-nos en altres assumptes que ja havien estat acordats”, ha lamentat la representació dels treballadors. “L’escull més gran”, asseguren des del SATI, és la negativa de la Federació Empresarial Balear de Transport (FEBT) a incloure en el conveni els descansos mínims entre jornades, una reivindicació a la qual els vaguistes no volen renunciar.
Els treballadors en vaga han estat convocats aquest dimecres, en la sisena jornada de vaga indefinida, a concentrar-se a l’aeroport per expressar la seva protesta, i s’ha convocat una nova reunió al TAMIB a les 16 hores.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat