Sindicat i patronal es tornen a reunir aquest dimecres després de no arribar a un acord en la darrera reunió
Protesta dels treballadors dels autobusos del TIB a l'aeroport de Palma. Foto SATI
397La reunió celebrada aquest dimarts entre el sindicat convocant de la vaga d’autobusos interurbans de les Balears i la patronal ha acabat sense acord i la vaga indefinida continuarà aquest dimecres, en què s’ha convocat una nova trobada.
Segons ha informat el Sindicat Autònom de Transports de les Illes (SATI), la reunió al Tribunal d’Arbitratge i Mediació de les Illes Balears (TAMIB) s’ha allargat sis hores sense que hagi estat possible pactar les condicions d’un nou conveni col·lectiu. “Lluny de poder culminar aquest preacord, la patronal ha vingut amb ganes de retallar-nos en altres assumptes que ja havien estat acordats”, ha lamentat la representació dels treballadors. “L’escull més gran”, asseguren des del SATI, és la negativa de la Federació Empresarial Balear de Transport (FEBT) a incloure en el conveni els descansos mínims entre jornades, una reivindicació a la qual els vaguistes no volen renunciar.
Els treballadors en vaga han estat convocats aquest dimecres, en la sisena jornada de vaga indefinida, a concentrar-se a l’aeroport per expressar la seva protesta, i s’ha convocat una nova reunió al TAMIB a les 16 hores.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre
La víctima ho va explicar a personal del seu centre escolar i les hauria patit des de fa vuit anys
La forta explosió a Can Cantó a Eivissa va ocórrer dimarts horabaixa