Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Ha estat el primer acte oficial de la jornada, en la qual té previstes reunions amb el rei, amb el cap de l'executiu, Pedro Sánchez, i amb representants de la indústria de defensa espanyola
El president ucraïnès, Volodímir Zelenski, ha estat rebut aquest dimarts en el Congrés per la presidenta de la cambra baixa, Francina Armengol, i el del Senat, Pedro Rollán, en l’inici de la seva visita a Espanya, i ha agraït el suport del país davant la invasió russa. Ho ha fet en signar en el llibre d’honor del Congrés, en què ha reivindicat la solidaritat i l’amistat que uneixen a tots dos pobles.
A l’hemicicle ha tingut ocasió de contemplar els impactes dels trets de l’intent del cop d’estat del 23F, que es conserven, li ha explicat Armengol, perquè una cosa així “no es torni a repetir”. La visita del president ucraïnès a la cambra baixa ha estat el primer acte oficial de la jornada, en la qual té previstes reunions amb el rei, amb el cap de l’Executiu, Pedro Sánchez, i amb representants de la indústria de defensa espanyola.
Es tracta de la tercera visita de Zelenski a Espanya des de l’inici dels atacs de Rússia i servirà per a constatar el compromís econòmic i militar amb el país. Vestit amb un vestit fosc sense distintius militars, i sota un fort dispositiu de seguretat, en el Congrés ha mantingut una trobada amb Armengol i Rollán, del qual no han transcendit més detalls, abans de visitar l’hemicicle.
En una conversa distesa, Zelenski ha fet broma davant la presència de periodistes que cobrien la visita i que estaven asseguts en els escons: “No semblen parlamentaris”, ha comentat. “Són periodistes, són més simpàtics”, ha replicat Armengol.
Zelenski també ha visitat el saló dels passos perduts i ha signat en el llibre d’honor, envoltat de la delegació ucraïnesa i de membres de les comissions parlamentàries de Defensa i Afers Exteriors.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
El cos surava en avançat estat de descomposició