Logo IB3N
X

Apareix un segon cadàver a la costa de Formentera

S'investiga si un altre cadàver aparegut a prop de la punta de la Gavina correspon a una dona migrant

20/05/2026

Apareix un segon cadàver a la costa de Formentera

32

La Guàrdia Civil ha trobat aquest dimecres un segon cadàver a la zona de s’Estufador, on en les darreres hores han arribat dues embarcacions de migrants amb 31 persones a bord. S’investiga si hauria caigut d’alguna d’aquestes embarcacions abans d’arribar a terra. Sembla que es tracta d’un jove d’origen magrebí i el cos es trobava en bon estat, segons fonts de la Guàrdia Civil, que han traslladat el cadàver al port de la Savina.

Abans, un cos surant sense vida d’una dona jove havia estat localitzat aquest matí per uns pescadors recreatius, que immediatament han avisat a la Guàrdia Civil, segons ha avançat Diario de Ibiza i ha pogut confirmar IB3.

Tot apunta al fet que pot tractar-se d’una persona migrant caiguda a la mar durant una travessia en una embarcació irregular entre Algèria i Formentera, ja que el cos duia aferrada una armilla salvavides. El cadàver es trobava en avançat estat de descomposició, a una milla de la punta de la Gavina. S’ha activat el grup especial d’activitats subaquàtiques (GEAS) per recollir-la i traslladar-la al port de la Savina. Els dos cossos han estat recollits pels efectius de la funerària i se’ls farà l’autòpsia per tenir més informació sobre les causes de les seves morts. Tot indica que podrien ser migrants que volien arribar a les nostres costes des del nord d’Àfrica.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT