L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Delegació de Govern es nega a cedir l'envelat del port de la Savina perquè és el Consell Insular que s'ha de fer càrrec dels menors
El Consell de Formentera s’ha vist desbordat davant el nombrós grup de menors migrants que ha tocat terra a l’illa. El centre habilitat per fer-ne la primera acollida té capacitat per a una vintena de persones i ha quedat petit. Com a mesura extraordinària per passar la nit, la institució va sol·licitar a Delegació del Govern allotjar-los a l’envelat ubicat al port de la Savina.
Delegació del Govern no veu adient aquest espai per als menors i sosté que no s’ha formalitzat cap petició. Demana més responsabilitat institucional.
Els menors nouvinguts han passat la nit en matalassos estesos a dependències municipals.
El Consell de Formentera demana, també, més celeritat a la Policia Nacional en la tramitació de la documentació necessària per poder reubicar els menors als centres de Mallorca.
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis