Abascal va ser increpat per manifestants contraris a la seva presència a la ciutat aquest divendres
Vox afirma que interposarà una denúncia contra la Delegació del Govern a les Illes. El partit considera que la manifestació d’aquest divendres a Maó estava molt a prop del seu acte de precampanya.
Grups antifeixistes es varen manifestar contra Santiago Abascal, durant l’acte que Vox havia organitzat a la plaça de la Conquesta de Maó, amb escridassades. La Policia Nacional va carregar contra els manifestants que esperaven el final de l’acte. Almanco una jove de 32 anys va haver de ser atesa a l’hospital Mateu Orfila per politraumatismes.
Els moments de màxima tensió es varen viure quan varen sortir els simpatitzants de la formació i varen reaccionar contra els manifestants. Una vintena d’agents de la Policia Nacional custodiaren els accessos a la plaça. La tensió va anar en augment, fins que els assistents abandonaren el lloc en acabar l’acte.
Ha estat en l'últim debat de política general a les Balears abans del 29N
La majoria d'incidents han estat inundacions en establiments i edificis
Les Pitiüses continuen en alerta taronja per pluges i tempestes, mentre que Mallorca i Menorca passen a nivell groc