A Dalt Vila, ha defensat l'anomenada 'prioritat nacional'
Mil cinc-centes persones, segons la Policia Nacional, ha assistit a l’acte que Vox ha organitzat aquest dissabte capvespre a Eivissa. Igual que a Palma i Maó, Abascal ha reiterat els seus objectius: recuperar Ceuta i engegar Sánchez del Govern. Així ha tancat la gira per les Balears.
Amb un gran desplegament policial al bastió de Santa Llúcia de Dalt Vila, Abascal ha defensat la prioritat nacional, que diu que també volen la meitat des socialistes. Així mateix, ha parlat de la remigració individualitzada, per posar fre a l’amenaça existencial que diu que representa la immigració descontrolada. També ha defensat menys impostos per recaptar més.
La cap de llista per les Balears, Maribel Cerezo, ha posat veu a la manca d’habitatges. Vox defensa llevar obstacles al totxo.
Ha estat en l'últim debat de política general a les Balears abans del 29N
La majoria d'incidents han estat inundacions en establiments i edificis
Les Pitiüses continuen en alerta taronja per pluges i tempestes, mentre que Mallorca i Menorca passen a nivell groc