Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
L'Ajuntament de Ciutadella ha convocat un concurs de projectes per al nou edifici, que serà on hi havia l'antic cinema OAR
L’Escola de Música i Arts Escèniques de Ciutadella consta actualment de 32 professors i 550 alumnes. Les classes estan repartides en sis espais de la ciutat. Fa molts anys que demanen un edifici nou per a l’Escola. Els sis espais actuals no estan adequats acústicament. En alguns com el del carrer de Pius VI, han tingut telefonades dels vesins. Aquest edifici, per exemple, també l’han de compartir amb altres entitats.
L’edifici nou està inclòs a la zona de l’antic cinema OAR. Es preveu que guanyin més espai del que tenen ara. L’Ajuntament ha convocat un nou concurs de projectes. S’atorgaran 3 premis, un primer de 10.000 euros, un segon de 5.000 i un tercer de 3.000. El guanyador del primer premi serà el que finalment redacti el projecte bàsic i d’execució de l’escola i, quan s’executi, en farà la direcció facultativa.
No és el primer concurs que es fa. Però ara, amb dos tràmits urbanístics que s’han dut a terme (la modificació del pla especial del nucli antic i un estudi de detall) podria ser el definitiu. L’Ajuntament diu que treballarà també per trobar finançament extern.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals