Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La Policia Local de Sant Antoni de Portmany assegura, però, que la zona "ja no és el que era anys enrere"
Comença la nit amb una trucada per un precipitat a un hotel, motiu pel qual s’activa el protocol amb tots els efectius, però en arribar la situació és una altra. Una parella de turistes francesos s’està barallant. La dona ha tancat l’home al balcó i ell l’ha amenaçat de precipitar-se. Els testimonis asseguren que l’home ha colpejat la seva companya però, quan arriben els agents, la dona diu que només és una discussió.
Violència de gènere és un dels motius principals de les actuacions policials a Sant Antoni, també les substàncies estupefaents. Winter, de la Unitat Canina, també fa feina aquesta nit i ha trobat fins a 3 amagatalls de drogues al passeig de s’Arenal.
La Policia pensa que les xifres d’actuacions són similars a les d’abans de la pandèmia, tot i que hi ha canvis com que la gent surt més a la tarda. Segons els agents, el West End ja no és el que era, els turistes prefereixen altres zones d’oci i ja no es veuen els excessos de fa 10 o 15 anys.
La plantilla de la Policia Local de Sant Antoni de Portmany està completa, però no s’amplia el nombre d’agents des de 2004. Asseguren que faltarien 14 efectius per poder donar un bon servei.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle