Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Ja s'hi pot circular a 100 quilòmetres per hora i s'hi ha incorporat un quart carril
Imatge del primer dia de finalització de les obres a la via de cintura de Palma.
334Acaben les obres de la Via de Cintura de Palma. Les obres s’han executat, entre les 9 del vespre i les 6 del matí, i han afectat el tram que va des de l’accés de l’autopista d’Inca fins a l’autopista de Llucmajor. Unes obres que han complicat la circulació dels conductors, però que han de servir per descongestionar la via i sobretot per facilitar els accessos a Palma.
En total s’han reasfaltat 7 quilòmetres de via i s’ha incorporat un quart carril entre la rotonda de Can Blau i l’accés a l’autopista d’Inca, un dels trams on més retencions es produïen.
La via recupera la velocitat habitual, els 100 quilòmetres per hora, excepte en els trams de túnel que continuarà a 80, i al quart carril que es mantendrà a 90 quilòmetres hora fins que els conductors s’hi acostumin.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte