Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

Ja s'hi pot circular a 100 quilòmetres per hora i s'hi ha incorporat un quart carril
Imatge del primer dia de finalització de les obres a la via de cintura de Palma.
120Acaben les obres de la Via de Cintura de Palma. Les obres s’han executat, entre les 9 del vespre i les 6 del matí, i han afectat el tram que va des de l’accés de l’autopista d’Inca fins a l’autopista de Llucmajor. Unes obres que han complicat la circulació dels conductors, però que han de servir per descongestionar la via i sobretot per facilitar els accessos a Palma.
En total s’han reasfaltat 7 quilòmetres de via i s’ha incorporat un quart carril entre la rotonda de Can Blau i l’accés a l’autopista d’Inca, un dels trams on més retencions es produïen.
La via recupera la velocitat habitual, els 100 quilòmetres per hora, excepte en els trams de túnel que continuarà a 80, i al quart carril que es mantendrà a 90 quilòmetres hora fins que els conductors s’hi acostumin.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui