El ferit a les festes de Sant Joan abandona Son Espases i ultima la recuperació a Barcelona
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu

La caiguda dels pals de llum, a més, ha deixat el santuari i els refugis dels voltants sense electricitat ni cobertura
Juliette ha causat danys a Lluc. La forta nevada que ha caigut a la zona ha deixat desenes d’arbres tomats enmig de la via i cotxes atrapats. A més, la caiguda dels pals de llum ha deixat el santuari i els refugis dels voltants sense electricitat ni cobertura. De fet, desenes de persones han quedat atrapades entre Menut, Lluc i el coll de sa Batalla.
Història dramàtica
James Jaume, un excursionista que ha passat la nit a la Serra, ha explicat, a un equip d’IB3 Notícies, la dramàtica història d’una família que hi ha quedat atrapada: “Em trobava al santuari de Lluc amb uns amics, quan de sobte ha arribat una família amb un bebè que plorava molt. El pare estava en xoc. Ens han contat que mentre intentaven passar per la carretera, darrere d’una excavadora, un pi ha caigut damunt el seu cotxe i quasi els mata”.
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
N'han trobat les despulles mortals en una platja de Lombok
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys 1990, de la mà del productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’