Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Des de principis d'any són 15 les persones que han mort de forma violenta a la ciutat catalana
La baralla més greu s’ha produït al districte de Nou Barris. Al voltant de les tres de la matinada del passat dijous, dues persones han començat una baralla amb armes blanques. Un d’ells, un home de 47 anys de nacionalitat dominicana, ha resultat greument ferit. L’han traslladat a un centre hospitalari, on finalment ha mort. Els veïnats estan preocupats per l’augment d’incidents violents.
No ha estat l’única brega violenta de la nit. Al barri d’Horta hi ha hagut una baralla amb diverses persones implicades. També a Ciutat Vella hi ha hagut dues baralles més amb apunyalaments. En total 4 persones han resultat ferides i hi ha hagut dos detenguts.
El director de la policia autonòmica reconeix que hi ha problemes de seguretat. Però no comparteix l’opinió del tinent de batlia de la ciutat, Albert Batlle, qui abans d’ahir va parlar de crisi de seguretat.
Aquest estiu ja s’han produït 8 morts per apunyalaments a Barcelona. Des de principis d’any són 15 les persones que han mort de forma violenta a la ciutat. Ja s’ha superat la xifra de tot el 2018.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou
Així ho han acordat amb el batle després d’una reunió