Un home de 82 anys mata presumptament la seva dona amb una arma de foc a Puigpunyent
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases

La popularitat de Morales, primer president indígena de Bolívia, es manté a les zones rurals, però s'ha reduït a les ciutats
Evo Morales ha tancat a la ciutat boliviana de Santa Cruz la campanya a les eleccions presidencials. Morales, que aspira a un quart mandat, es manté en el primer lloc en les enquestes, que li donen un 40 per cent de suports, per davant de l’expresident Carlos Mesa, que n’obtindria el 22 per cent.
La popularitat de Morales, primer president indígena de Bolívia, es manté a les zones rurals, però s’ha reduït a les ciutats.
El míting s’ha celebrat enmig de protestes que consideren que Morales desafiaria els límits constitucionals amb un quart mandat.
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar