Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El rector no ha autoritzat el consistori a celebrar l'acte dins el temple
L’església de Búger no acollirà enguany l’acte de lliurament dels regals dels Reis. Així ho ha decidit el rector, que fa uns dies va remetre una carta al batle en què es queixava que l’acte s’havia anunciat sense demanar permís a la parròquia.
La polèmica s’ha estès a través de les xarxes socials i tot el poble en parla. Mentre l’Ajuntament cerca un espai alternatiu, alguns esperen que la situació es recondueixi.
El rector, per part seva, ha declinat fer declaracions a càmera. Ha assegurat que no entén les ganes de polemitzar del batle i ha explicat que, llevat dels anys en què feia mal temps, l’acte s’havia fet tradicionalment a les escalonades de fora de l’església.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora