Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els escolars duen tres pics per setmana al col·legi els fems orgànics que generen a ca seva
El projecte de compostatge comunitari i escolar de Campanet és un dels projectes més ben dotats en les subvencions que concedeix en aquest sentit el Ministeri d’Agricultura i Medi Ambient. Fa tres anys que l’Ajuntament el va posar en marxa amb l’objectiu d’implicar els més petits de la casa en el reciclatge familiar, i ha donat resultats. A Campanet es reciclen un 64% dels residus que es generen.
Els escolars de Campanet duen tres pics per setmana al col·legi els fems orgànics que es generen a ca seva. Hi ha un contenidor per a cada curs i els alumnes competeixen per veure qui produeix més compost que després servirà per donar nutrients a l’hort de l’escola.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat