Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Segons la Benemèrita, la gran majoria formen part d'una organització de senegalesos
Han passat a disposició judicial 14 dels detinguts en les darreres 3 operacions diferents de la Guàrdia Civil contra la venda de drogues a locals d’oci nocturn de Magaluf, a Calvià.
Se’ls acusa d’un presumpte delicte contra la salut pública en decomissar 38 dosis de cocaïna, 62 pastilles d’èxtasi, 6 quilos de marihuana, 3 quilos d’haixix, 400 grams d’amfetamines, 100 gominoles de THC i més de 9 mil euros en efectiu.
Segons la Benemèrita, la gran majoria formen part d’una organització de senegalesos que es dedica a la venda de substàncies estupefaents a la via pública.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals