Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La major part del material es troba en cases privades o sota el mar
A Eivissa, com a totes les illes, hi ha un patrimoni ocult incalculable. Àmfores, àncores i altres tresors submergits sota l’aigua o ocults en col·leccions i cases privades. Són objectes d’arqueologia submarina. Alguns experts plantegen una amnistia perquè surtin a la llum.
A Eivissa són molts els que a casa tenen objectes com trossos d’àmfores o peces senceres provinents del fons de la mar. Un patrimoni arqueològic ocult sota l’aigua o en cases privades i que, a més, no disposa d’un espai on exposar-se.
Molt d’aquest patrimoni està en mans privades, que de vegades no cuiden aquests objectes o, fins i tot, acaben als fems. Recuperar el patrimoni privat és molt difícil, però es podria plantejar una amnistia, segons planteja l’arqueòleg Marcus Heinrich Hermanns.
Patrimoni submarí que a Eivissa, de moment hi roman ocult, a excepció d’alguna exposició temporal.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat