Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
La major part del material es troba en cases privades o sota el mar
A Eivissa, com a totes les illes, hi ha un patrimoni ocult incalculable. Àmfores, àncores i altres tresors submergits sota l’aigua o ocults en col·leccions i cases privades. Són objectes d’arqueologia submarina. Alguns experts plantegen una amnistia perquè surtin a la llum.
A Eivissa són molts els que a casa tenen objectes com trossos d’àmfores o peces senceres provinents del fons de la mar. Un patrimoni arqueològic ocult sota l’aigua o en cases privades i que, a més, no disposa d’un espai on exposar-se.
Molt d’aquest patrimoni està en mans privades, que de vegades no cuiden aquests objectes o, fins i tot, acaben als fems. Recuperar el patrimoni privat és molt difícil, però es podria plantejar una amnistia, segons planteja l’arqueòleg Marcus Heinrich Hermanns.
Patrimoni submarí que a Eivissa, de moment hi roman ocult, a excepció d’alguna exposició temporal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades