Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Els arquitectes tècnics asseguren que hi ha edificis a primera línia de mar que presenten tan deteriorament que necessiten intervencions immediates
Només dos municipis de l’illa pitiüsa disposen d’ordenances municipals que regulin els informes d’avaluació d’edificis de més de 50 anys: Eivissa i Santa Eulària des Riu.
Un control, que segons un reial decret del 2013, han de dur a terme els ajuntaments. A una illa com Eivissa, a causa de les condicions ambientals, la vida dels edificis pot ser més curta. El formigó de les construccions, en estar exposats directament a un ambient salí, perd la propietat d’actuar com a base. Segons el Reial Decret 8/2013 els ajuntaments són els encarregats de redactar l’ordenança que regula els informes d’avaluació d’edificis.
Tot i l’advertència del Col·legi Oficial d’Aparelladors de les Balears sobre aquesta situació, només Vila i Santa Eulària, des del 2017 han posat en marxa el control sobre les edificacions de més de mig segle. L’any que ve Eivissa acollirà CONTAR-T, la Convenció Internacional de l’Edificació, on el tema central serà, precisament, la salut dels edificis.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix