Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

La Federació Hotelera de Mallorca, el GOB i el Col·legi d'Arquitectes n'han presentat amb propostes de millora per a la nova norma
La Federació Hotelera de Mallorca (FEHM) lamenta que la nova llei d’urbanisme elimini els convenis entre administracions públiques i privades, i demana que clarifiqui millor els àmbits d’actuació del Pla General i dels nous plans detall.
El GOB demana que es declari inedificable el sòl rústic, i que la nova llei serveixi per limitar el creixement urbanístic.
Per la seva banda, el Col·legi Oficial d’Arquitectes demana que la nova llei tingui estabilitat en el temps, consideren vital que les normatives no canviïn cada 4 anys. Sobre el seu contingut, consideren un error donar més pes als ajuntaments a l’hora d’aprovar plantejaments urbanístics.
Tots tres col·lectius, però, valoren molt positivament que aquesta llei incorpori el règim urbanístic del sòl rústic i que reforci els mecanismes per fer efectiva la disciplina urbanística.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits