Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
La Federació Hotelera de Mallorca, el GOB i el Col·legi d'Arquitectes n'han presentat amb propostes de millora per a la nova norma
La Federació Hotelera de Mallorca (FEHM) lamenta que la nova llei d’urbanisme elimini els convenis entre administracions públiques i privades, i demana que clarifiqui millor els àmbits d’actuació del Pla General i dels nous plans detall.
El GOB demana que es declari inedificable el sòl rústic, i que la nova llei serveixi per limitar el creixement urbanístic.
Per la seva banda, el Col·legi Oficial d’Arquitectes demana que la nova llei tingui estabilitat en el temps, consideren vital que les normatives no canviïn cada 4 anys. Sobre el seu contingut, consideren un error donar més pes als ajuntaments a l’hora d’aprovar plantejaments urbanístics.
Tots tres col·lectius, però, valoren molt positivament que aquesta llei incorpori el règim urbanístic del sòl rústic i que reforci els mecanismes per fer efectiva la disciplina urbanística.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants