Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Els pescadors no han sortit a pescar-lo per mor dels successius temporals, i una vegada que ha calmat, han apostat per començar la temporada de la sèpia
A Formentera, aquest any no hi ha venda de gerret local. Els pescadors no han sortit a pescar-lo per mor dels successius temporals, i una vegada que ha calmat la mar, han apostat per començar la temporada de la sèpia.
Enguany, no brularà el corn a Formentera per anunciar la venda del gerret. Aquest any no han pogut fer la tradició. Esperen que el temps els acompanyi per a l’any que ve poder tornar a oferir aquest producte típic de les Pitiüses.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors