Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Sanitaris i residents que han d'anar a comprar són els principals usuaris del transport públic
A Formentera el servei de taxi i d’autobús es manté, però amb restriccions. Pel que fa al sector del taxi, hi ha dos vehicles operatius i altres tres que només realitzen desplaçaments en cas que sigui necessari. El servei ha d’estar garantit al port de la Savina en el moment de l’arribada de les barques d’Eivissa, ja que la majoria dels qui fan ús del transport marítim són sanitaris que viuen a Eivissa, però que fan feina a Formentera i que, per tant, necessiten anar del port a l’Hospital.
Aquests dies els taxis realitzen de 10 a 15 trajectes, la majoria d’ells són del personal sanitari i d’altres de residents que han d’anar a fer la compra i no tenen com desplaçar-se.
Pel que fa a l’autobús, es mantenen les línies i les freqüències, però només podran transportar un terç de la capacitat del vehicle. Diàriament una desena de persones fan ús del servei d’autobús. Recordem que en tots els casos s’han d’extremar les mesures de protecció i desinfecció.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou