Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

L'associació per a la salut mental Gira-sol està muntant un equip
Fa 30 anys que l’associació per a la salut mental Gira-sol fa feina a Mallorca. Ara enceta un nou projecte: un equip de futbol femení. De moment són 8 jugadores. Els en falten 7 més i també una entrenadora.
Entre les jugadores que estan formant l’equip hi ha na Pilar i na Mònica. Elles no volen que el seu diagnòstic de salut mental les aturi. Estan engrescades animant altres dones a formar part del nou equip de futbol que estan creant.
Tot i que encara no tenen tot l’equip, els sobren ganes i motius per tirar endavant, perquè han experimentat el que signifiquen les activitats comunitàries gratuïtes que organitza Gira-sol. Fins a final del mes de juny entrenaran a aquest camp de futbol del poliesportiu dels Germans Escales.
La connexió que senten encara és més gran, ja que donant suport a aquest projecte també hi ha una altra xarxa: la de Futbol per a la Igualtat.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió