L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Recull 51 animals amb deformitats genètiques que foren molt populars el segle passat
A Llubí, cerquen qualcú que estigui interessat en adquirir una col·lecció ben peculiar. Es tracta dels animals embalsamats que durant molts d’anys varen estar exposats al Bar Central. La col·lecció va començar l’any 1949 de la mà de Jordi Alomar, qui va adquirir un cabrit amb 8 cames. Amb els anys, va arribar a tenir 74 animals embalsamats; d’aquests, 51 tenien alguna deformitat genètica.
Miquel Munar, col·leccionista de Llubí, va acompanyar Jordi Alomar, a cercar i a embalsamar moltes de les peces de la col·lecció: “Molts dels animals naixien morts i havies de fer via perquè llavors l’havien de dur a l’embalsamador”.
La col·lecció va estar exposada durant molts d’anys al Bar Central de Llubí, però també va arribar a altres punts de Mallorca. Durant aquest temps, molts mitjans de comunicació s’interessaren per l’extranya col· lecció d’animals.
“Eren altres temps. Avui poca gent va de mòmies. Però en aquell temps era una novetat, perquè no n’hi havia d’altre. L’amo en Jordi va tenir bona vista comercial, perquè també era una promoció pel seu bar”, explica Munar.
Quan va morir Jordi Alomar, el seu gendre, Gabriel Ramis, va continuar la col·lecció. L’any 1993, finalment, el Bar Central va tancar. I des de llavors, Magdalena, filla de Jordi Alomar, ha custodiat els animals a ca seva. Ara cerca qualcú interessat a comprar-los, ja que cap dels seus fills vol heretar la col·lecció. Per donar-li difusió han creat una pàgina web on es poden veure totes les peces de la col·lecció.
Soy de Barcelona podría volver a emitir el programa del bar central de lluvia.
Gracias
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari