Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Se sumen als 48 que ja s'estan edificant just al costat i que estaran a punt a finals d'any
Alguns dels 48 pisos de protecció oficial que estan en construcció ara mateix a la zona de Magaluf, Calvià.
100A Calvià, concretament a la zona de Magaluf, s’edificaran 36 habitatges més de protecció oficial, els quals estaran destinats a la venda. Així ho han anunciat avui el conseller de Mobilitat i Habitatge, Josep Marí, la presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, i el batlle de Calvià, Alfonso Rodríguez.
Les obres encara no han començat, però ja s’ha obert la licitació per adjudicar-les a una empresa privada. Serà una col·laboració públic-privada, ja que es construiran en un solar públic de 2.800 metres quadrats. Aquesta és només una de les diverses actuacions que duu a terme l’Ajuntament del municipi per garantir un habitatge digne.
I és que just al costat d’aquest terreny ja s’hi construeixen 48 pisos també de protecció oficial, però en règim de lloguer. Fa un any que els varen començar i tenen previst que estiguin enllestits al desembre. Igualment, a Santa Ponça se’n construeixen 99 més.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues