Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

El grup ha barrejat ritmes més tradicionals amb músiques d'altres bandes del món
El grup de folk felanitxer Do Natural presenta el primer disc de la formació, que va néixer l’any 2007. “A laudes” recull 10 cançons, 6 de les quals són temes propis, 3 versions i un tema popular. En el treball, els ritmes tradicionals de Mallorca es troben amb músiques d’altres bandes del món, com el tango o el sirtaki.
Do Natural són Miquel Fiol a les xeremies, Catalina Obrador i Apol·lònia Maria Albons a les tarotes, lluís Vaque al guitarró i al bouzouki, Ginés Valverde al contrabaix, Llorenç Ferrer a les percussions, Xisco Coll i Jaume Julià a les flautes, al flabiol i al tamborino.
Els músics i creadors de Do Natural expliquen que “A laudes” s’ha d’escoltar seguit, com un tot i que el treball emana optimisme, alegria i ganes de gaudir.
Estrenen disc i videoclip. El concert de presentació per retrobar-se amb el públic cara a cara encara no té data.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat