Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

L'estratègia balear se centra en la detecció precoç a Atenció Primària
La malaltia renal crònica afecta 47 milions de persones a la UE. Un de cada set adults la pateix, i dos de cada tres no ho saben. L’infradiagnòstic és el gran problema d’aquesta malaltia.
El perfil més habitual és el d’un home, més gran de 65 anys amb alguna patologia crònica, especialment, diabetis o hipertensió. A les Illes Balears, 120.000 persones pateixen malaltia renal crònica; de les quals 1.300 reben tractament renal substitutiu, com ara la diàlisi peritoneal, que els permet tenir més autonomia.
A l’Hospital Joan March ha tengut lloc avui la Jornada “l’Estratègia Renal Crònica al Sistema Nacional de Salut”, organitzada per l’associació ALCER, la Societat Espanyola de Nefrologia i la Direcció General de Prestacions i Farmàcia.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears