Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Les telefonades ateses per l'IBDona han davallat un 2% el tercer trimestre d'enguany
A les Illes Balears hi ha actualment 4.454 dones en seguiment actiu dins el sistema Viogén, de seguiment dels casos de violència de gènere del Ministeri de l’Interior. És una de les dades que ha donat aquest dijous Catalina Salom, directora de l’Institut Balear de la Dona, en una entrevista a l’Informatiu Matí d’IB3.
Salom ha explicat que, enguany, en el tercer trimestre, han rebut a l’IBDona 3.350 telefonades, cosa que representa una davallada del 2,5% respecte al mateix període de l’any passat. Per contra, ha afegit la màxima responsable de l’Institut Balear de la Dona, durant l’estiu, el volum de telefonades va registrar un increment del 5%.
Amb relació al perfil de les víctimes de violència de gènere que atenen al servei telefònic, Catalina Salom ha apuntat que el gruix són dones residents amb una edat compresa entre els 30 i els 41 anys i de les Illes Balears.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern