Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

El PP governa a 22 municipis mentre que a Porreres i Santa Margalida prendran possessió durant el mandat
A Mallorca, el mapa polític local queda tenyit de color blau amb les noves batlies. A més de Palma, el Partit Popular s’ha fet amb els municipis de la perifèria de la capital com Marratxí o Calvià. Per zones, si ens fixam en el migjorn, veim que el PP és ja totalment hegemònic. Ha aconseguit el ple, en incorporar el municipi de Felanitx.
Els populars també han avançat al Llevant, però Més conserva Manacor, i el PSOE, Artà.
El Pla és la comarca que més es resisteix als conservadors, i on El Pi concentra el gruix del seu poder municipal. En són exemples Ariany o Costitx amb majories absolutes.
Al Raiguer, el PSOE manté la batlia d’Inca i Consell, però el PP avança i es fa amb grans municipis com Alcúdia. A la resta de pobles del Pla, Més per Mallorca ha aconseguit les batlies de Montuïri, Campanet, Lloseta i Santa Maria.
Pel que fa a la Serra, Andratx canvia de color i queda en mans del PP. El PSOE es fa amb Pollença i manté Puigpunyent. Mentrestant, Més per Mallorca manté els feus d’Esporles i Deià, on el líder de la formació, Lluis Apesteguia, va ser investit ahir batle.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols