L'Agència de Defensa del Territori va precintar aquest camp de polo, situat a la finca de La Barralina, l'any 2017, a Campos
Aquestes són imatges enregistrades aquest dissabte capvespre per les càmeres d’IB3 Notícies. Faltaven pocs minuts per les quatre. S’ha captat l’escena des del camí de la Barrala, al municipi de Campos, just devora Es Trenc. L’Agència de Defensa del Territori va precintar aquest camp de polo, situat a la finca de La Barralina, l’any 2017, perquè s’hi feien competicions sense permís.
Fonts del Consell de Mallorca han confirmat a IB3 Notícies que tot i que tenen permís d’Agricultura per entrenar cavalls, no tenen permís per fer competicions esportives perquè es tracta d’una activitat no permesa en sòl rústic. Aquestes mateixes fonts han assegurat que d’ençà que es precintà el camp, no han tingut més contacte amb els gestors del camp i que l’ADT considera que segueix precintat.
Que vuelvan otra vez esta semana, seguirán con las competiciones como siempre. Aquí nunca han dejado de hacerlo. Cada fin de semana, asadito y polo. ¿Qué tiene que decir el ayuntamiento de esto? Son conocedores y no mueven un dedo.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada